A hulladékokat anyagminőség és energiatartalom alapján értékeljük
Optimalizáljuk a hulladék gyűjtés és kezelés folyamatát
Komplex hulladékkezelési megoldásokat javaslunk
Innovatív technológiákat alkalmazunk a hulladékhasznosítás maximalizálása és a hulladéklerakás minimális szintre csökkentése érdekében

Outsourcing

A hulladékgazdálkodás tipikusan egy olyan járulékos tevékenység a vállalkozások működésében mely komplex megközelítést-, széleskörű szaktudást és tapasztalatot igényel és nem elég egy-egy részfeladattal foglalkozni.  

A gyárak, üzemek hulladék kibocsátása eltérő, mind mennyiségben, mind minőségben. Különböznek a helyi adottságok és az elvárt igények, ezért szinte minden vállalkozásra egyéni˝tailor made´ koncepciót kell kidolgozni és bevezetni. 

Saját folyamat eljárást dolgoztunk ki, mely alkalmazása során szorosan együttműködünk partnereinkkel és minden kérdéses pontot egyeztetünk mielőtt döntenénk.  Ennek lépési a következők:

1. lépés: jelenlegi folyamat auditálása

Szakértőink megvizsgálják a jelenlegi hulladékgyűjtés és kezelés folyamatát. Úgymint: hulladékok összetétele, anyagáramok minősége, mennyisége, gyűjtő- és tömörítő eszközök, élő munkaerő és egyéb ráfordítások.

2. lépés: Jogszabályoknak való megfelelés

Szakértőink ellenőrzik a jelenlegi szállító, átvevő hasznosító jogosultságait a feladástól egészen a hasznosítás vagy ártalmatlanítás lezárásáig. Megvizsgálják a hulladék termelőjére vonatkozó általános és tipikus jogszabályokat, azok betartását.

3. lépés: Stratégiai terv 

A folyamat audit által felárt észrevételeket, lehetőségeket számszerűsítjük és összefoglaló készítünk a management számára. Ezt követően cégre szabott alternatív javaslatot, stratégiai tervet dolgozunk ki.

4. lépés: Stratégiai terv jóváhagyása

Átfogó stratégiai terv bemutatása a megbízó menedzsmentjének, jóváhagyás kérése minden célzott területen.

5. lépés: Stratégia végrehajtása

A változtatással érintett területeken jóváhagyás megszerzése a menedzsmenttől.  Szolgáltatások tendereztetése, kiértékelése a megbízóval együtt. Szakembereink megvalósítják a tervet, és folyamatosan jelentést készítenek a megbízó felé. A személyzet és szállítók oktatása is ide tartozik.

6. lépés: Monitoring

Folyamatosan nyomon követjük a változásokkal érintett területet, a költségek és bevételek alakulását az optimális szint eléréséig. Esetleges folyamat hibák azonosítása, korrigálása. További megtakarítási lehetőségek felkutatása.

7. lépés: Időszakos összefoglaló, beszámoló készítése 

Havonta statisztikát készítünk hulladék- és költségspecifikusan a megbízó által kért formában. 24 órás hozzáférést biztosítunk a hulladékkezeléssel összefüggő nyilvántartások megtekintésére, adatok és statisztikák lekérdezéséhez.